niedziela, 28 sierpnia 2011

Pacyneczka ♥

Zacznę od tego że miałam dzisiaj dodać tutorial ale dostałam na dziś ,,zakaz na używanie modeliny" od mamy ponieważ wszędzie po domu wali się moja modelina dlatego przepraszam i postaram się dodać jutro ;) No i ponieważ musiałam się czymś zająć zrobiłam pacynkę z filcu ;)

Składniki :
- Filc z empiku w kartce 1.49 szary
- Igła i szara nitka
- 2 małe guziczki
- Cienkopis czarny


Sposób przygotowania :
Kartkę filcu składamy na pół i od tej połowy wycinamy kształt na wzór ............ Blue z Domu dla zmyślonych przyjaciół P. Foster czyli :
TYLKO PAMIĘTAJCIE ŻE MUSICIE WYCINAĆ PODWÓJNIE ŻEBY BYŁ TEN SAM KSZTAŁT !!

Przyszywamy guziczki żeby były oczy i rysujemy cienkopisem buziaka ;) na cały okrągły kształt zszywamy nitką :
Kiedy już zaszyjemy wszystko i zostawimy troszkę miejsca wkładamy watę i zaszywamy końcówkę ;) I gotowe , oto mój wynik pracy :


3 komentarze:

  1. Fajne :) Ale to nie jest pacynka. Pacynka ma miejsce na rękę, nie jest zaszyta i nie ma waty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe no właśnie:) ale fajnie wyszło

    OdpowiedzUsuń