sobota, 27 sierpnia 2011

Naszyjnik owieczka ♥ Beee

Zestaw - kolczyki owieczki białe i naszyjnik owieczka czarna. Przyjaciółka zrobiła białe kolczyki owieczki i da na swojego bloga a ja zrobiłam czarną owieczkę i daje na swojego bloga. Łańcuszek jest mój a więc nie jest w zestawie ale kupie w Castoramie taki kulkowany.....no wiecie taki jak ten : 

No i na takim to powieszę ale na razie zdjęcia na moim : 


Kurde sorki że bokiem ale już tata kazał mi dawać laptopa ;/


Jutro może dodam jakiś toturial ;)

5 komentarzy:

  1. śliczna :) to chyba przyjaciółka moich kolczyków ta owieczka hehe bo ja mam kolczyki podobne tylko białe :) pozdrawiam i zaprawszam do mnie i na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo, w castoramie są łańcuszki?!

    OdpowiedzUsuń
  3. Do agrafki - tak w dziale tasiemki i łańcuchy jest łańcuszek kulkowy na metry. Nie pamiętam jaka cena ale jest ( przynajmniej u mnie w Częstochowie )

    OdpowiedzUsuń
  4. taki łańcuszek kupuje się w firmie White Rose (www.WhiteRose.pl), a nie w Castoramie. Lepiej kierować czytelników do tej firmy której się zamieszcza zdjęcie na swojej stronie. Można nie pytać o prawo do "kopiowania" i zamieszczania nie swoich zdjęć na stronie, ale może za to reklama gdzie kupić :-)

    OdpowiedzUsuń