środa, 31 sierpnia 2011

Informacja o czasie szkolnym i o postach ♥

Drodzy czytelnicy mojego bloga , chciałabym powiadomić że w czasie kiedy to będę chodzić do szkoły , i robić lekcje i wgl to nie będę miała czasu wstawiać codziennie lub co 2 dni postów. Będę się bardzo starać żeby dodawać nowe tematy np. w weekendy no ale tak jak mówię za dużo jest nauki w gimnazjum żeby jeszcze zajmować się blogiem cały czas ( a przecież blog to też jest jakaś odpowiedzialność) jak to robiłam do tej pory ;( Nie chciałabym Was zawieść bo mnie samej sprawia przyjemność robienie nowych rzeczy i zdobywanie nowych informacji na temat tworzenia biżuterii. Proszę Was mimo wszystko abyście odwiedzali mojego bloga i śledzili nowe posty kiedy to tylko będziecie mogli ;) No a teraz wytłumaczę dlaczego nie będę mogła mieć tyle czasu - otóż moi rodzice powiedzieli że jeżeli w tej klasie zdobędę świadectwo z paskiem ( co dla niektórych jest trudną sprawą ) ( w tym mnie xd) to dostanę nowego laptopa (bo stary laptop ma 4 lata i chodzi jak ślimak ,żadne gry nie działają bo się każda ścina i wgl )  ( hmm.........w sumie to mam jeszcze drugiego ale on jest siostry ) dlatego bardzo by mi zależało żeby dostać np takiego . . . . . Sony VAIO albo jakiegoś tam innego wypasionego ;D Uważam że dużo osób też przez okres szkolny będzie mniej aktywna na swoich stronach ;( Głupia szkoła !!! Oj sorka ......... poniosło mnie ;D Czyli podsumowując : będę prowadziła bloga i robiła biżuterię ale tylko wtedy kiedy będę miała czas ;) Czytajcie mojego bloga i obserwujcie czy przypadkiem nie ma jakiegoś nowego postu ;) Trzymajcie za mnie kciuki żebym dostała laptopa ;)

P.S. Aaa . . . . no i zapomniałam jeszcze dodać że podczas roku szkolnego mam hasło na kompa a więc tylko jak są rodzice to moge na niego wchodzić ale tylko pod warunkiem że mam zrobione lekcje ;((

Pff.........sie napisałam ;)

                                                                                                                                       

                                                                                   Pozdrawia - Mrs.Modelinka

1 komentarz: